Standuri cu produse ecologice din Moldova vor fi instalate în sediile misiunilor diplomatice

02.08.2019

Producătorii autohtoni au salutat ideea de a-şi prezenta produsele ecologice pe pieţele externe. Fermierul Ludmila Castraveţ, care produce gemuri din fructe şi pomuşoare, dar şi fructe uscate, speră că produsele sale naturale vor atrage potenţialii investitori.

a

„Avem produsele de nuci şi seminţe, aronia, sub formă de aronie deshidrată de suc, mierea naturală din seminţe, levănţica, prune umplute cu nuci, cu migdale, cu alune de pădure, cu sâmburi de bostan”, a spus Ludmila Castraveţ, producătoare.

a

„Sunt nucile, migdalele, uleiurile presate la rece, făină şi fulgi degresate, toate aceste produse au fost testate pe piaţa internă şi pe piaţa României şi am văzut că este o cerere enormă şi vrem să ne lărgim, să trecem pe altă scară - Germania, Olanda. Avem certificat intern şi acum lucrăm că să avem certificat european”, a spus Igor Golban, producătoare.

a

„Toată linia va fi bazată pe uleiuri de struguri şi extracte de struguri, în această linie avem toate produsele de îngrijire a corpului şi a părului, sunt naturale, suntem altfel decât celelalte”, a spus Maria Bortă, directoare de întreprindere.

a

Şi vinurile tradiţionalele moldoveneşti vor fi prezentate la ambasadele ţării noastre.

a

„Este o cale, o metodă de a promova vinul în afară, am decis pentru standul acesta vom selecta din toate gamele noastre trei vinuri, care conţin soiuri naţionale, fetească regală alb, sec, avem rară neagră, roşu sec,avem un cupaj între fetească neagră şi un soi spaniol, ceva unic”, a spus Irina Medveţchi, specialist în Marketing din cadrul unei companii vinicole.

a

Prin proiectul Eco Moldova Agenţia de Investiţii îşi propune să promoveze Republica Moldova drept o piaţă cu potenţial de a completa oferta ecologică globală, dar şi de a atrage investiţii în agricultură bio.

a

„Pe lângă sectoarele de importanţă strategică pentru economia naţională, Agenţia de Investiţii a identificat acele sectoare de nişă cu un potenţial pentru export, se înscriu segmentul de cosmetice,

a

mobilă, industrii creative, precum şi produsele ecologice. Acest concept Eeco Moldova presupune promovarea Republicii Moldova pe trand-urile globale de tendinţă ecologică, care presupune lansare unui raft expoziţional, care să includă oferta de exporturi a Republicii Moldova, oferta de produse ecologice”, a spus Rodica Verbeniuc.

a

Primul set expoziţional va include 50 de produse ecologice, care vor fi expuse în cele 32 de misiuni diplomatice ale Republicii Moldova.

« Înapoi
© Developed by CommerceLab