Viorica-Cosmetic - Marca Comercială a anului 2015

10.06.2016

La data de 7 iunie 2016, a avut loc ”Gala de premiere a businessului moldovenesc”, unde circa 60 de mărci comerciale, naţionale şi internaţionale au participat la ediţia a 13-a a concursului „Marca comercială a anului", precum și la concursul ”Premiul în domeniul calității”, iar cele mai de succes companii au primit locuri de vârf și distincții valoroase. Concursurile au fost organizate de către Camera de Comerţ şi Industrie, Agenţia pentru Protecţia intelectuală și alţi parteneri ai CCI, reprezintând o testare a competitivităţii produselor şi serviciilor moldoveneşti, efectuată în baza evaluării mărcilor comerciale de către un juriu profesionist şi de către consumatorii din Moldova.

 

În cadrul acestui eveniment, compania Viorica-Cosmetic a fost desemnată, drept Marca Comercială a Anului 2015 la categoria ”Produse și servicii de sănătate și frumusețe”, nominația ”Marca consacrată”, primind premiul mare (Locul 1) – Mercuriul de Aur, totodată, drept Laureat al concursului pentru realizări în domeniul calității 2015, primind  Premiul „Zeiţa Calităţii” – cea mai înaltă distincție al acestui concurs. Compania primește distinsele trofee deja al doilea an consecutiv.

 

Premiile reprezintă reflecția rezultatelor implimentării strategiei de marketing eficiente, precum și a calității ireproșabile a produselor, ca expresie a respectului față de consumatori, ceea ce reprezintă politica de bază a întreprinderii Viorica-Cosmetic.  

 

Misiunea companiei constă în a-i oferi consumatorului posibilitatea de a utiliza cosmetică naturală din extracte și uleiuri din plante din natura Moldovei, precum și din cele mai excepționale plante, uleiuri și ingrediente cosmetice din întreaga lume. Pornind de la acest pilon, întreprinderea elaborează continuu produse cosmetice și de parfumerie inovative, iar calitatea produselor corespunde celor mai înalte standarte atât naționale, cât și internaționale

 

Proiectele lansate şi realizate cu succes de către Viorica-Cosmetic în anul precedent au dovedit că suntem un promotor al inovaţiilor în domeniul frumuseții, contribuind în mod evident la dezvoltarea societăţii noastre”, distincțiile obținute reprezintând în acest sens rezultatul  eforturilor depuse.

 

« Înapoi
© Developed by CommerceLab