Misiune şi strategii de dezvoltare

Natura – este componenta de bază a produselor cosmetice “Viorica”. Produsele companiei combină în sine energia extraselor naturale, parfumul florilor și al fructelor, precum și cunoștințele celor mai buni cosmetologi.

Scopul nostru – să întreținem și să perfecționăm naturalețea și frumusețea oamenilor. Produsele noastre conțin ingrediente naturale, care corespund standardelor ecologice internaționale și sunt potrivite pentru toate tipurile de ten. Poziționându-se pe piața moldoveneasca, în calitate de lider printre producătorii autohtoni de produse cosmetice, “Viorica” își asumă misiunea de a asigura oamenii cu cele mai bune produse cosmetice pentru îngrijirea tenului și a părului.  La fabricarea cosmeticii  “Viorica”  se utilizează darurile naturii: plante unice, care cresc doar în Codrii Moldovei, dar și plante din toată lumea, care sunt utilizate în industria frumuseții.

 Compania “Viorica-Cosmetic" se ghidează de noi concepții strategice pentru dezvoltarea unui brand modern, luînd în vedere:

  • Analiza continuă a pieții de consum, pentru identificarea nevoilor și cerințelor consumatorului cu referire la produsele cosmetice și adaptarea rapidă  pentru producerea și respectiv comercializarea produselor solicitate;
  • Utilizarea materiei prime de origine vegetală, de proprie producţie, care exclude orice pericol pentru consumator;
  • Dezvoltarea producţiei utile pentru consumator;
  • Diversificarea și îmbunătățirea continuă a produselor cosmetice în conformitate cu inovațiile în domeniul dat;
  • Loialitatea față de consumator, prin menținerea echilibrului rezonabil calitate/preț;
  • Atragerea partenerilor internaționali și promovarea produselor cosmetice pe   piețe externe.