Misiune şi strategii de dezvoltare

Valorile fundamentale ce modelează și cizelează parcursul companiei noastre sunt dedicarea față de frumusețea naturală prin produse naturale, inovarea ca forță motrică ce ne direcționează spre noi realizări și asumarea responsabilității, ca expresie a respectului față de consumatorii noștri.

Sursa de inspirație și materia primă le găsim în natura țării noastre. În Republica Moldova cresc nenumărate plante, copaci și arbuști care sunt bogate în ingridiente active, pe care le valorificăm în produsele noastre. Extractele din plante, uleiurile vegetale și esențiale sunt ingridientele ce fac îngrijirea zilnică mai eficientă, mai sigură și mai plăcută.

Compania “Viorica-Cosmetic" își înțelege clar atuurile într-o lume care tot mai mult conștientizează importanța, dar și eficiența produselor naturale.  

Definirea și elaborarea strategiilor companiei pentru dezvoltarea unui brand modern și puternic sunt condiționate de un șir de factori:

  • Analiza continuă a pieții de consum, pentru identificarea nevoilor și cerințelor consumatorului cu referire la produsele cosmetice și adaptarea rapidă  pentru producerea și respectiv comercializarea produselor solicitate;
  • Utilizarea materiei prime de origine vegetală, de proprie producţie;
  • Dezvoltarea producţiei utile pentru consumator;
  • Diversificarea și îmbunătățirea continuă a produselor cosmetice în conformitate cu inovațiile în domeniul dat;
  • Loialitatea față de consumator, prin menținerea echilibrului rezonabil calitate/preț;
  • Atragerea partenerilor internaționali și promovarea produselor cosmetice pe piețe externe.