Responsabilități și sarcini:
- Planificarea şi implementarea proiectelor legate de activitatea companiei pe platformele online;
- Elaborarea și implementarea strategiei de conţinut pentru mediul online;
- Analiza și evaluarea activității concurenților în mediul online;
- Participarea la dezvoltarea proiectelor de marketing lansate de companie.
Sunteți candidatul potrivit dacă:
- Experienţă în marketing online/social media (Facebook, Instagram);
- Cunoașterea limbilor română, rusă (engleza constituie avantaj);
- Cunoașterea programelor de design (Photoshop/Illustrator) – constituie avantaj;
- Aptitudini și experiență de copywriting;
- Personalitate creativă şi cu iniţiativă;
- Aptitudini organizatorice și spirit de echipă;
- Capacitatea de a genera idei noi;
- Gândire critică;
- Experiență în domeniu de minim 1 an, este important sa fie denotate în CV paginile administrate anterior.
Pentru a aplica la acest post te rugăm să ne completezi următoarea anchetă, prezența CV-ului este obligatorie.