Căutăm specialiști!

Viorica, o companie modernă, care ocupă ferm poziția de lider producător de produse cosmetice și parfumerie din Republica Moldova, este în căutare de colaboratori.

Viorica se dezvoltă rapid și este în permanentă căutare de personal calificat în toate departamentele, de la producere la vânzări, de la testarea calității produselor până la promovare și export.
Dacă împărtășești valorile noastre și îți dorești o carieră într-o companie dinamică, vom fi bucuroși să faci parte din colectivul nostru. Alege una dintre pozițiile vacante și trimite-ne CV-ul tău acum.

Posturi vacante

Domeniu de activitate: Marketing

Departamentul de Branding

Sarcini și responsabilități:

  • Dezvoltarea formulelor cosmetice pentru produse de îngrijire a pielii și a părului
  • Gestionarea documentelor corespunzătoare
  •  Identificarea și căutarea noilor ingrediente promițătoare

Cerințe față de candidat:

  • Sunteți potrivit/ă pentru noi dacă:
  • Studii de profil (chimie / produse farmaceutice)
  • Interes pentru produse cosmetice, în special pentru îngrijirea feței
  • Cunoașterea limbii engleze
  • Dorința de a învăța constant, îndeosebi independent 
  • Capacitatea de a genera noi cunoștințe.

Pentru a aplica la acest post te rugăm să ne completezi următoarea anchetă, prezența CV-ului este obligatorie.

Responsabilități și sarcini:

  • Experiența în domeniul vânzări/cosmetologie
  • Cunoașterea limbilor româna și rusa este obligatorie
  • Vârsta pînă la 40 ani
  • Abilitate de convingere, argumentarea, amabilitate

Pentru a aplica la acest post vacant te rugăm să ne completezi ancheta accesînd butonul.

Responsabilități:

  • Gestionarea magazinului online: încărcarea produselor, conținutului vizual și articole text, editarea și ajustarea periodică conținutului;
  • Asigurarea bunei funcționalități a site-ului prin identificarea erorilor, problemelor și soluționarea lor;
  • Căutarea informațiilor necesare pe interne

Cerințe față de candidat

  • Cunoașterea programelor grafice (Adobe Photoshop sau altele);
  • Cunoașterea limbilor ruse si române;
  • Limba engleză – nivel tehnic;
  • Experiența de lucru cu CMS WordPress și Magento este binevenită;
  • Experiență într-o poziție similară;

Suntem în căutarea unui marketolog ce posedă experiență avansată și gândire analitică pentru crearea, implementarea și gestionarea programului de loialitate pe canale multiple și de marketing direct, care va fi lansat în cele 22 de magazine Viorica din România și Moldova, dar și pe site-ul Companiei.

Sarcini și responsabilități:
• Dezvoltarea mecanismului unui nou program de loialitate și selectarea soluțiilor IT pertinente
• Dezvoltarea și implementarea campaniilor/promoțiilor în magazinele Viorica
• Elaborarea și implementarea mesajelor targetate SMS / e-mail și a ofertelor personalizate pentru implicarea clienților
• Analiza și optimizarea mecanismului programului de loialitate
• Oferirea experienței pozitive clienților VIP Viorica prin cadouri și evenimente speciale

Sunteți candidatul potrivit dacă:
• Aveți o gândire analitică
• Aveți experiență în marketing, în special în marketing direct și marketing de fidelizare
• Experiență în redactarea textelor de vânzări, planificarea promoțiilor, crearea și distribuirea de newsletters
• Doriți să vă dezvolți în acest domeniu și sunteți gata să studiați și utilizați cele mai avansate tehnologii pentru a crește loialitatea clientilor

Pentru a aplica la acest post te rugăm să ne completezi următoarea anchetă, prezența CV-ului este obligatorie.

Domeniu de activitate: Marketing

Departamentul de Branding

Sarcini și responsabilități:

  • Elaborarea de noi concepte pentru produse de îngrijire a tenului și gestionarea procesului de dezvoltare a acestora.
  • Managementul procesului de dezvoltare a produsului, de la concept până la lansare pe piaţă
  • Analiza concurenților, tendințelor, produselor noi, pieței în ansamblu
  • Scrierea specificațiilor tehnice pentru dezvoltarea unui nou produs pentru laborator și departamentul de branding
  • Cercetarea preferințelor consumatorilor și organizarea testării produsului
  • Dezvoltarea de materiale promoționale și prezentări de produse
  • Lansarea de noi produse pe piață
  • Gestionarea sortimentului de produse și / sau a serviciilor
  • Participarea la programe afiliate și expoziții relevante

Cerințe față de candidat:

  • Experiență de lucru asociată cu produse cosmetice și îngrijirea părului.
  • Experiența în domeniul marketing, brand management este un avantaj
  • Cunoașterea avansată a limbii engleze
  • Interesul față de produsele de îngrijire a pielii (produse și branduri cosmetice coreene, cosmetice franceze,

ex. Ordinary)

  • Atenție la detalii, perseverență
  • Cunoștințe avansate de lucru cu MS Office

Pentru a aplica la acest post te rugăm să ne completezi următoarea anchetă, prezența CV-ului este obligatorie

Domeniu de activitate: Marketing

Departamentul de Branding

Sarcini și responsabilități:

  • Elaborează concepte pentru produse noi și gestionează procesul dezvoltării lor.
  • Management complet al procesului de dezvoltare
  • Produs, de la concept până la lansare pe piaţă
  • Analiza concurenților, tendințelor, produse noi, piața în ansamblu
  • Dezvoltarea de noi concepte pentru produse de îngrijire a părului, cosmetice pentru copii și protecție solară
  • Scrierea specificațiilor tehnice pentru dezvoltarea unor noi produse pentru laborator și departamentul de branding
  • Cercetarea consumatorilor privind preferințele acestora și organizarea testării produsului
  • Dezvoltarea de materiale promoționale și prezentări de produse
  • Lansarea de noi produse pe piață
  • Gestionarea sortimentului de produse și / sau a serviciilor
  • Participarea la programe afiliate și la expoziții relevante

Cerințe față de candidat:

  • Experiență de lucru asociată cu produse cosmetice și îngrijirea părului.
  • Experiența în domeniul marketing, brand management este un avantaj
  • Cunoașterea avansată a limbii engleze
  • Interes pentru produse cosmetice
  • Gândire creativă și analitică
  • Atenție la detalii, perseverență
  • Cunoștințe avansate de lucru cu MS Office

Pentru a aplica la acest post te rugăm să ne completezi următoarea anchetă, prezența CV-ului este obligatorie

Responsabilități și sarcini:

  • Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți corporativi (companii naționale și internaționale, bănci, companii comerciale etc);
  • Negociază ofertele comerciale și perfectează contractele de vânzare-cumpărare;
  • Elaborează planurile personale de vânzări și prezintă propuneri în acest sens;
  • Elaborează rapoarte săptămânale și analiza procesului de vânzări;
  • Înaintează propuneri de optimizare și dezvoltare a sortimentului de produse la clienții aflați în gestiune;
  • Coordonează ofertele corporative și colaborează cu departamentele interne (logistica, depozit, contabilitate), oferind suport operațional procesului de vânzări;
  • Contribuie la promovarea imaginii brandului VIORICA și dezvoltarea relațiilor armonioase cu clienții aflați în gestiune.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare;
  • Experiență în gestionarea clienților corporativi;
  • Competențe și abilități de prezentare;
  • Aptitudini de analiză și dezvoltare a experienței clientului;
  • Automotivat și orientat spre rezultate;
  • Competențe în gestionarea provocărilor apărute;
  • Multitasking;
  • Permis de conducere categoria B.

Cunoașterea limbilor:

  • româna – nivel avansat
  • rusa –nivel avansat
  • engleza – va constitui un avantaj

    Pentru a aplica la acest post te rugăm să ne completezi următoarea anchetă, prezența CV-ului este obligatorie

Responsabilități și sarcini:

  • Participa la elaborarea Strategiei de Export a întreprinderii;
  • Participa la elaborarea Politicii de Preț pentru Export;
  • Propune Politica de înregistrare a mărcilor comerciale ale întreprinderii la export;
  • Propune masuri de eficientizare a operatiunilor de export;
  • Asigura desfasurarea activitatii de export in conformitate cu legislatia de specialitate

Procesul de căutare Clienți

  • Identifică cele mai eficiente instrumente de căutare a noilor clienți;
  • Organizează și participă la Expoziții internaționale/ Forumuri/ Misiuni, etc;
  • Organizează și petrece acțiuni de prospectare a pieții, analizează concurenții și ofertele acestora.

Procesul de Gestionare Clienți

  • Elaborează și implementează Sistemul de lucru cu clienții noi și cei existenți;
  • Elaborează și negociază contractele de vînzare-cumpărare;
  • Urmărește îndeplinirea prevederilor contractuale de către client;
  • Prognozează/Planifică producerea pentru export.

Procesul de Marketing

  • Coordonează acțiunile/campaniile de promovare cu clienții existenți;
  • Efectuează analiza vînzărilor sortimentale la export și înaintează propuneri de schimbări în Politica sortimentală.

    Cerințe față de candidat:
  • Studii superioare
  • Experiență 2-3 ani în calitate de manager export.
  • Permis de conducere categoria B, deținere automobil propriu reprezintă un avantaj.

    Cunoașterea limbilor:
  • româna – la nivel mediu
  • rusa – la nivel avansat
  • engleza – la nivel avansat

Pentru a aplica la acest post te rugăm să ne completezi următoarea anchetă, prezența CV-ului este obligatorie.

Click or drag a file to this area to upload.

Newsletter

Primește noutăți despre oferte și promoții