Căutăm specialiști!

Viorica, o companie modernă, care ocupă ferm poziția de lider producător de produse cosmetice și parfumerie din Republica Moldova, este în căutare de colaboratori.

Viorica se dezvoltă rapid și este în permanentă căutare de personal calificat în toate departamentele, de la producere la vânzări, de la testarea calității produselor până la promovare și export.
Dacă împărtășești valorile noastre și îți dorești o carieră într-o companie dinamică, vom fi bucuroși să faci parte din colectivul nostru. Alege una dintre pozițiile vacante și trimite-ne CV-ul tău acum.

Posturi vacante

Responsabilități și sarcini:

  • Crearea de conținut scris: texte pentru site, articole, newsletters, texte pentru pliante, prezentări, infografice și alte materiale.
  • Scrierea de texte de marketing reieșind din specificul publicului țintă și obiectivele stabilite pentru text.
  • Editarea descrierilor și etichetelor produselor
  • Traducerea textelor

Sunteți candidatul potrivit dacă:

  • Posedați cu măiestrie arta scrisului
  • Aveți experiență în copywrite sau scrierea/redactarea prozei sau poeziei
  • Cunoașteți limba română și rusă la un nivel avansat, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj puternic
  • Vă doriți și tindenți spre o carieră în copywriting

Pentru a aplica la acest post te rugăm să ne completezi următoarea anchetă, prezența CV-ului este obligatorie

We are looking for a highly creative copywriter with deep experience in writing engaging pieces of content.

Responsibilities & Duties:

  • Write clear, original and persuasive copy for our website, articles, eMail newsletters, flyers, presentations and infographics, blog
  • Editing and translation of texts on product labels 

The requirements for the candidate are:

  • Excellent English and Romanian writing skills
  • Previous experience in writing engaging content
  • Proof of a content portfolio
  • A grammatical mind – loathing typos, contradictions and “fluff-content” whilst being able to quickly and comprehensively grasp new content trends, principles and outlines

Pentru a aplica la acest post te rugăm să ne completezi următoarea anchetă, prezența CV-ului este obligatorie.

Domeniu de activitate: Marketing

Departamentul de Branding

Sarcini și responsabilități:

  • Dezvoltarea formulelor cosmetice pentru produse de îngrijire a pielii și a părului
  • Gestionarea documentelor corespunzătoare
  •  Identificarea și căutarea noilor ingrediente promițătoare

Cerințe față de candidat:

  • Sunteți potrivit/ă pentru noi dacă:
  • Studii de profil (chimie / produse farmaceutice)
  • Interes pentru produse cosmetice, în special pentru îngrijirea feței
  • Cunoașterea limbii engleze
  • Dorința de a învăța constant, îndeosebi independent 
  • Capacitatea de a genera noi cunoștințe.

Pentru a aplica la acest post te rugăm să ne completezi următoarea anchetă, prezența CV-ului este obligatorie.

Responsabilități și sarcini:

  • Experiența în domeniul vânzări/cosmetologie
  • Cunoașterea limbilor româna și rusa este obligatorie
  • Vârsta pînă la 40 ani
  • Abilitate de convingere, argumentarea, amabilitate

Pentru a aplica la acest post vacant te rugăm să ne completezi ancheta accesînd butonul.

Responsabilități:

  • Gestionarea magazinului online: încărcarea produselor, conținutului vizual și articole text, editarea și ajustarea periodică conținutului;
  • Asigurarea bunei funcționalități a site-ului prin identificarea erorilor, problemelor și soluționarea lor;
  • Căutarea informațiilor necesare pe interne

Cerințe față de candidat

  • Cunoașterea programelor grafice (Adobe Photoshop sau altele);
  • Cunoașterea limbilor ruse si române;
  • Limba engleză – nivel tehnic;
  • Experiența de lucru cu CMS WordPress și Magento este binevenită;
  • Experiență într-o poziție similară;

Suntem în căutarea unui marketolog ce posedă experiență avansată și gândire analitică pentru crearea, implementarea și gestionarea programului de loialitate pe canale multiple și de marketing direct, care va fi lansat în cele 22 de magazine Viorica din România și Moldova, dar și pe site-ul Companiei.

Sarcini și responsabilități:
• Dezvoltarea mecanismului unui nou program de loialitate și selectarea soluțiilor IT pertinente
• Dezvoltarea și implementarea campaniilor/promoțiilor în magazinele Viorica
• Elaborarea și implementarea mesajelor targetate SMS / e-mail și a ofertelor personalizate pentru implicarea clienților
• Analiza și optimizarea mecanismului programului de loialitate
• Oferirea experienței pozitive clienților VIP Viorica prin cadouri și evenimente speciale

Sunteți candidatul potrivit dacă:
• Aveți o gândire analitică
• Aveți experiență în marketing, în special în marketing direct și marketing de fidelizare
• Experiență în redactarea textelor de vânzări, planificarea promoțiilor, crearea și distribuirea de newsletters
• Doriți să vă dezvolți în acest domeniu și sunteți gata să studiați și utilizați cele mai avansate tehnologii pentru a crește loialitatea clientilor

Pentru a aplica la acest post te rugăm să ne completezi următoarea anchetă, prezența CV-ului este obligatorie.

Domeniu de activitate: Marketing

Departamentul de Branding

Sarcini și responsabilități:

  • Elaborarea materialelor creative pentru branduri și produse și gestionarea procesului de dezvoltare a lor.
  • proiectarea designului ambalajelor
  • dezvoltarea de concepte pentru promovarea noilor produse
  • dezvoltarea materialelor publicitare: clipuri video (storyboards, scenarii), sesiuni foto, bannere online dinamice, conținut pentru rețele sociale, imprimarea materialelor etc.
  • dezvoltarea componentelor decorative, vitrine, mobilier pentru rețeaua de magazine specializate Viorica
  • colaborarea cu agenții de profil
  • gestionarea personalului – designeri și copywriteri.

Art Directorul și departamentul său reprezintă, în esență, propria noastră agenție de creativitate.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare în domeniu
  • Experiență de lucru extinsă în domeniul publicității, creativitate
  • Creativitate, capacitate de a genera idei
  • Atenție și scrupulozitate
  • Abilități manageriale
  • Cunoașterea elementelor de bază ale graficii și tipăririi, proceselor de producție video, cunoștințe de bază despre marketing.
  • Portofoliul lucrărilor grafice
  • Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj
  • interes pentru produse cosmetice
  • un utilizator activ Instagram și social media

Pentru a aplica la acest post te rugăm să ne completezi următoarea anchetă, prezența CV-ului este obligatorie

Domeniu de activitate: Marketing

Departamentul de Branding

Sarcini și responsabilități:

Global SMM:

  • crearea de standarde privind menținerea rețelelor de socializare și conținutul, care urmează să fie utilizate în
  • menținerea paginilor locale.
  • analiza rețelelor de socializare ale concurenților
  • elaborarea unei strategii globală de conținut.
  • reglementarea regulilor de întreținere a SMM-uri locale, audit local
  • dezvoltarea de conținut global pentru rețelele de socializare (Instagram, Facebook, Youtube) – text, fotografii, video, animație, infografice, insta stories și alte formate.
  • dezvoltarea de șabloane și standarde pentru conținutul SMM local
  • postarea de conținut pe pagina brandului la nivel global

Marketing:

  • conceperea și dezvoltarea de software creativ (videoclipuri promoționale,  sesiuni foto, articole etc.)
  • crearea și întreținerea bazei de materiale publicitare

Cerințe față de candidat:

  • experiență în domeniul SMM și marketing, experiență în procesul de creare a conținutului (sesiuni foto, videoclipuri)
  • gândire creativă și sistemică
  • cunoașterea bazelor marketing-ului, înțelegerea mecanismelor pentru crearea unei imagini de marcă și a cererii de produse
  • prezența obligatorie a portofoliului de conținut SMM de calitate superioară (nivelul brandurilor globale – Biossance, Lumene_uk, Caudalie, Origini)

Pentru a aplica la acest post te rugăm să ne completezi următoarea anchetă, prezența CV-ului este obligatorie

Domeniu de activitate: Marketing

Secția PR și reclamă

Sarcini și responsabilități:

  • Dezvoltarea unei strategii de promovare a mărcilor / liniilor / produselor Viorica-Cosmetic
  • Planificarea campaniilor publicitare (plasare, direcționare, concepte creative) în colaborare cu agenții de publicitate
  • Monitorizarea activității agenției de publicitate și a contractanților din mediul online
  • Dezvoltarea conceptului de materiale publicitare și colaborarea ulterioară cu departamentul de branding
  • Urmărirea și analiza eficacității campaniilor publicitare
  • Pregătirea rapoartelor analitice privind campaniile publicitare
  • Generarea de idei noi pentru stimularea traficului și îmbunătățirea conversiei pe site
  • Monitorizarea pieței în ansamblu, urmărirea inovațiilor, noi cercetări, aplicarea acestor cunoștințe în practică.

Cerințe față de candidat:

  • Experiență de cel puțin 2 ani în calitate de Project manager, media manager în mediul online
  • Experiență cu Facebook Pixel, Google Adwords, Google Analytics.
  • Experiență în planificarea mass-media
  • Cunostințe bune în domeniul marketing;
  • Cunoașterea de bază a analizei statistice pentru identificarea tendințelor în date;
  • Atenție la detalii
  • Capacitatea de a lucra cu deadline-uri, un nivel ridicat de auto-organizare, abilități de gestionare a timpului;
  • Abilitatea de a lucra atât în ​​echipă, cât și independent;
  • PC – utilizator profesionist, cunoștințe bune despre MS Office (în special Excel);

Pentru a aplica la acest post te rugăm să ne completezi următoarea anchetă, prezența CV-ului este obligatorie

Domeniu de activitate: Marketing

Secția PR și reclamă

Sarcini și responsabilități:

  • Dezvoltarea unei strategii de promovare a mărcilor / liniilor / produselor Viorica-Cosmetic
  • Dezvoltarea conceptului de materiale publicitare (clipuri video, reclame media, materiale POS) pentru campaniile publicitare în curs de desfășurare 
  • Colaborarea cu departamentul de branding
  • Urmărirea și analiza eficacității campaniilor publicitare
  • Lucrul cu marketingul situațional
  • Generarea de idei noi pentru promovarea imagini Viorica, Cosmeplant, Sanwise în spațiul online și offline.
  • Monitorizarea pieței în ansamblu, urmărirea de noi oportunități / idei de promovare, cercetări, aplicarea acestor cunoștințe în practică.

Cerințe față de candidat:

  • Experiență de cel puțin 2 ani în calitate de Marketolog.
  • Experiență în derularea campaniilor publicitare
  • Experiență în dezvoltarea conceptelor pentru campanii publicitare (video, publicitate display)
  • Cunostințe bune în domeniul marketing
  • Gândire creativă
  • Atenție la detalii
  • Capacitatea de a lucra conform deadline-urilor, un nivel ridicat de auto-organizare, abilități de gestionare a timpului;
  • Abilitatea de a lucra atât în ​​echipă, cât și independent;
  • PC utilizator profesionist, cunoștințe bune despre MS Office (în special Microsoft Excel)

Pentru a aplica la acest post te rugăm să ne completezi următoarea anchetă, prezența CV-ului este obligatorie

Domeniu de activitate: Marketing

Departamentul de Branding

Sarcini și responsabilități:

  • Elaborarea de noi concepte pentru produse de îngrijire a tenului și gestionarea procesului de dezvoltare a acestora.
  • Managementul procesului de dezvoltare a produsului, de la concept până la lansare pe piaţă
  • Analiza concurenților, tendințelor, produselor noi, pieței în ansamblu
  • Scrierea specificațiilor tehnice pentru dezvoltarea unui nou produs pentru laborator și departamentul de branding
  • Cercetarea preferințelor consumatorilor și organizarea testării produsului
  • Dezvoltarea de materiale promoționale și prezentări de produse
  • Lansarea de noi produse pe piață
  • Gestionarea sortimentului de produse și / sau a serviciilor
  • Participarea la programe afiliate și expoziții relevante

Cerințe față de candidat:

  • Experiență de lucru asociată cu produse cosmetice și îngrijirea părului.
  • Experiența în domeniul marketing, brand management este un avantaj
  • Cunoașterea avansată a limbii engleze
  • Interesul față de produsele de îngrijire a pielii (produse și branduri cosmetice coreene, cosmetice franceze,

ex. Ordinary)

  • Atenție la detalii, perseverență
  • Cunoștințe avansate de lucru cu MS Office

Pentru a aplica la acest post te rugăm să ne completezi următoarea anchetă, prezența CV-ului este obligatorie

Domeniu de activitate: Marketing

Departamentul de Branding

Sarcini și responsabilități:

  • Elaborează concepte pentru produse noi și gestionează procesul dezvoltării lor.
  • Management complet al procesului de dezvoltare
  • Produs, de la concept până la lansare pe piaţă
  • Analiza concurenților, tendințelor, produse noi, piața în ansamblu
  • Dezvoltarea de noi concepte pentru produse de îngrijire a părului, cosmetice pentru copii și protecție solară
  • Scrierea specificațiilor tehnice pentru dezvoltarea unor noi produse pentru laborator și departamentul de branding
  • Cercetarea consumatorilor privind preferințele acestora și organizarea testării produsului
  • Dezvoltarea de materiale promoționale și prezentări de produse
  • Lansarea de noi produse pe piață
  • Gestionarea sortimentului de produse și / sau a serviciilor
  • Participarea la programe afiliate și la expoziții relevante

Cerințe față de candidat:

  • Experiență de lucru asociată cu produse cosmetice și îngrijirea părului.
  • Experiența în domeniul marketing, brand management este un avantaj
  • Cunoașterea avansată a limbii engleze
  • Interes pentru produse cosmetice
  • Gândire creativă și analitică
  • Atenție la detalii, perseverență
  • Cunoștințe avansate de lucru cu MS Office

Pentru a aplica la acest post te rugăm să ne completezi următoarea anchetă, prezența CV-ului este obligatorie

Newsletter

Primește noutăți despre oferte și promoții