Politica de rambursare

Regulament privind înlocuirea produselor cosmetice și de parfumerie

Conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 1465 din 08.12.2003, cu privire la aprobarea regulilor de înlocuire a produselor nealimentare și a termenelor de garanție, produsele de parfumerie și cosmetică de calitate adecvată nu pot fi returnate sau înlocuite cu produse similare, indiferent dacă au fost sau nu deschise/utilizate.

Înlocuirea produselor cu defect de fabricație

În cazul în care un produs prezintă un defect de fabricație, consumatorul are dreptul la înlocuirea a acestuia, în termen de 14 zile calendaristice de la data achiziției.

Pentru ca o cerere de înlocuire să fie considerată validă, trebuie îndeplinite următoarele condiții:

-Produsul să prezinte un defect de fabricație și nu un defect cauzat de utilizare necorespunzătoare;
-Reclamația să fie însoțită de dovada achiziției (bon fiscal, ordin comandă);
-Produsul să fie în ambalajul original.

Dacă produsul nu poate fi înlocuit din motive obiective (lipsă de stoc), consumatorul poate opta pentru:
-Alegerea unui alt produs de aceeași valoare.

Procedura de solicitare a înlocuirii

Pentru a solicita înlocuirea unui produs cu defect de fabricație, consumatorul trebuie să urmeze următorii pași:

-Să contacteze serviciul suport clienți prin e-mail, furnizând detalii despre produs și defectul constatat, sau să se adreseze la magazinul de unde a achiziționat produsul.
În termen de 14 zile lucrătoare, compania va examina reclamația și va oferi o soluție conform politicii de înlocuire.