Au fost alese pe sprânceană, votate de toți urmăritorii timp de câteva săptămâni și desemnate drept Digital Influencer Viorica Awards 2019, la fiecare dintre categorii. Cea mai mare companie de produse cosmetice din Republica Moldova a adunat la un loc cele mai influente bloggerițe din țară, marcând astfel notorietatea.

Bloggerițele și influencerele de top din țara noastră și-au dat întâlnire la cel mai stilat salon auto de la noi – Jaguar Land Rover, pentru un eveniment plin de alb și mov. Nu au lipsit de la eveniment voia bună, interactivitatea, gustările și vinul savuros, dar și muzica bună.

Câștigătoarele în nominații au fost desemnate în urma unui votului online care s-a desfășurat pe site-ul diva2019.viorica.md.

Potrivit Mariei Bortă, directorul general al S.A. „Viorica-Cosmetic, prin astfel de evenimente se vrea promovarea produsului autohton. „Suntem la a doua ediție și prin acest mod ne dorim să promovăm nu doar produsul nostru care îl considerăm unul excelent, cât și persoanele atașate de produsele Viorica-Cosmetic. Vrem să demonstrăm tuturor că totuși în Moldova se poate, în Moldova este cu ce să faci și un produs bun și un eveniment frumos”, a spus Maria Bortă.

În cadrul evenimentului au fost premiate câștigătoarele în următoarele categorii:

Best Young Mommy – Valeria Făinescu,
Best Lifestyle Blogger – Doina Danielean,
Best Food or Sport Blogger – Tatiana Koberidze,
Best Positive Bloggers – Ania Țapes,
Best Business and Motivation – Elena Ganciucova.

Diana Munteanu, manager dezvoltare „Viorica-Cosmetic”, a menționat că nu a fost ușor de organizat un eveniment de o asemenea anvergură, însă echipa celei mai mari fabrici de cosmetice din țară a demonstrat că nimic nu este imposibil.

Vladislav Chirtoca, director marketing „Viorica-Cosmetic” a menționat că la eveniment au fost adunați cei mai influenți bloggeri din țară, care promovează valori adevărate precum, valorile maternității, ale familiei, ale cosmeticilor de calitate produse la noi, acasă, în Republica Moldova.

De titlul DIVA 2019 s-a învrednicit Doina Danielean, premiul principal fiind o apariție pe coperta revistei Brilliance. Premiul a fost înmânat de directorul de marketing Vladislav Chirtoca.

Blogging-ul este o profesie modernă care permite spectatorilor simpli să privească viața din diferite perspective, ce dezvoltă gândirea creativă și demonstrează clar că visele se nasc pentru a deveni realitate.

În Moldova această ocupație doar ia amploare, dar deja acum ni se deschide o nouă lume a tinerilor talentați, în spatele cărora stă viitorul țării noastre. De menționat că DIVA (Digital Influencer Viorica Awards) este un eveniment organizat pentru a doilea an consecutiv de „Viorica Cosmetic” și are drept scop aducerea în vizor a celor mai influente femei din blogosfera moldovenească.