Manager Call-Centru

„VIORICA-COSMETIC” , cel mai mare producător de cosmetice din Republica Moldova, care se dezvoltă constant și crește anual vânzările cu cel puțin 35% își mărește echipa și este în căutarea unui Manager Call-Centru.

Domeniu de activitate: Vânzări

Departamentul de Vânzări online

Ce oferim?

  • Angajare oficială din prima zi – pachet social complet (concediu anual, concediu medical plătit);
  • Locul de muncă – Sculeanca;
  • Program de lucru 5/2 de la 8:00 la 17:00 (cu modificări în program în decurs de 1 oră);
  • Echipă tânără, ambițioasă și prietenoasă.

Sarcini aferente postului:

  • Oferirea suportului clienților Viorica prin:
    • Modul de mesagerie (instrument CRM)
    • Email, telefon, rețele de socializare
  • Soluționarea situațiilor legate de comenzile online;
  • Sugerarea produselor potrivite pentru clienți;
  • Suport legat de produse (deteriorate, necondiționat etc.) alte legate de managementul produselor;
  • Raportarea documentară/financiară lunară;

Cerințe:

  • Experiență profesională în domeniu;
  • Abilități bune de comunicare;
  • Cunoașterea limbii Române la nivel avansat și Rusă la nivel de vorbire;

Program de lucru: full-time (8:00-17:00 sau 9:00-18:00).

Pentru a aplica la acest post te rugăm să ne completezi următoarea anchetă, sau expediați CV-ul la adresa de e-mail: hr@viorica.md

Click or drag a file to this area to upload.
Primește noutăți despre oferte și promoții